Zimowy dekor / Winter decor

Witajcie kochani w ten chłodny listopadowy dzionek,


Zima zbliża się wielkimi krokami, czy tego chcemy czy nie i choć za zimnem nie przepadam o tyle zimowe prace uwielbiam.

Tym razem chciałam Wam zaprezentować dekor w cudownie ciepłych brązach. Uwielbiam naturalne dodatki, dlatego nie zabrakło ich w mojej pracy.

Bazę z HDF-u pomalowałam preparatem do spękań, następnie nałożyłam pastę piaskową przez maskę. Gdy wszystko wyschło, całość pomalowałam płynną farbą akrylową. Następnie ułożyłam kompozycję z patyczków, szyszek i suszków. Nie mogło zabraknąć dodatkowych hdf-ek, kwiatka z foamiranu oraz odrobiny blasku – czyli brokatu.

Jak Wam się podoba taka zimowa ozdoba?


Hello dears on this cold November day,


Winter is fast approaching, whether we like it or not, and although I don't like the cold, I love winter works.

This time I wanted to present you a decor in wonderfully warm browns. I love natural additives, that's why there was no shortage of them in my work.

I painted the HDF base with a crack preparation, then I applied sand paste through the mask. When everything was dry, I painted the whole thing with liquid acrylic paint. Then I arranged a composition of sticks, cones and dried flowers. We couldn't miss additional hdfs, a flower made of foamiran and a bit of glitter.

How do you like this winter decoration?












kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty