Gotycki witraż z papierem ryżowym Artistiko / Gothic window

Witajcie kochani.

Najnowsze papiery ryżowe od Artistiko skradły moje serce. Ja już mam swoich ulubieńców...  i dlatego dzisiaj przychodzę do Was z jednym z nich, a jest nim arkusz Gotyk 01.

Jako bazę wykorzystałam cudowny warstwowy witraż z hdf-u, który zabezpieczyłam białym gesso. Tak przygotowaną powierzchnię wyszlifowałam papierem ściernym a następnie przykleiłam papier ryżowy na klej do decoupage'u z werniksem. Na okiennicę nałożyłam pastę pękającą a następnie pomalowałam tuszami alkoholowymi z brokatem. Napis i pajęczynę pomalowałam białym gesso a następnie również tuszami. Całość delikatnie na brzegach przybrudziłam czarną farbą. 

Jak Wam się podoba efekt? 

Hello, dears.

The newest rice papers from Artistiko stole my heart. I already have my favorites... and that's why today I'm coming to you with one of them, which is the Gothic 01 sheet.
As a base, I used a wonderful layered HDF stained glass window, which I secured with white gesso. I sanded the prepared surface with sandpaper and then glued the rice paper with decoupage glue and varnish. I applied cracking paste to the shutter and then painted it with alcohol inks with glitter. I painted the inscription and the spider's web with white gesso and then also with inks. I slightly stained the edges with black paint.

How do you like the effect?







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty