Leśna ramka z papierem ryżowym Artistiko / Forest frame with Artistiko rice paper + TUTORIAL

Ostatnio Artistiko wprowadziło nowe wzory papierów ryżowych. Postanowiłam stworzyć leśną ramkę z papierem 017 – pełną grzybów i paproci. Przygotowałam dla Was również tutorial.  

Bazą mojej pracy jest duże i średnie koło HDF. Bazę i dekory pomalowałam gesso. Średnie koło pomalowałam białą farbą akrylową i nakleiłam na nie leśną grafikę. Fragment papieru ryżowego dokleiłam również na tag. Większe koło pomalowałam na czarno. Skleiłam oba koła ze sobą. Gąbeczką naniosłam zieloną, brązową i białą farbę, blendując kolory. Dokleiłam wyciski z glinki, odlewy z żywicy, grzyba oraz tag HDF. Wszystko pomalowałam farbami akrylowymi. Do zabezpieczenia pracy użyłam matowego lakieru. Aby nadać pracy głębi – miejscami nałożyłam złotą pastę postarzającą.

Mam nadzieję, że moja praca przywoła Wam zapach lasu.

Pozdrawiam,
Kasia Orska

Recently, Artistiko has introduced new patterns of rice papers. I decided to create a forest frame with 017 paper - full of mushrooms and ferns. I have also prepared a tutorial for you.

The basis of my work is the large and medium-sized HDF circle. I painted the base and decors with gesso. I painted the middle circle with white acrylic paint and glued a forest graphic on it. I also glued a piece of rice paper to the tag. I painted the larger circle black. I glued both circles together. I applied green, brown and white paint with a sponge, blending the colors together. I attached clay impressions, resin castings, an HDF mushroom and a tag. I painted everything with acrylic paints. I used matte varnish to protect the work. To give the work depth, I applied gold antique paste in places.

I hope that my work will remind you of the smell of the forest.

Regards,
Kasia Orska









TUTORIAL:

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Koło duże HDF

Koło średnie HDF

Tagi HDF

Grzyb 2 HDF

Komentarze

Popularne posty