Magiczny las z papierem ryżowym Artistiko / Magic forest

Witajcie. 

Dziś chciałabym Was zaprosić do mojej magicznej leśnej chatki, która stanowiła źródło mojej najnowszej inspiracji.  Projekt ten koncentruje się głównie na uroczych magicznych grafikach, które w ostatnich dniach pojawiły się w sklepie. Cały proces tworzenia tego projektu był wieloetapowy. Na początku skupiłam się na budowie trójwymiarowego domku, który zabezpieczyłam białym gessem. Następnie dokleiłam dachówki z masy lekkiej, które pomalowałam brązową farbą, przetarłam następnie zieloną i białą, by uzyskać pożądany efekt.   Na koniec wykończyłam całość woskami.

Kolejnym krokiem było przyklejenie na jednej ze ścian grafiki z magicznego arkusza papieru ryżowego. Na pozostałe ściany dodałam efekt cegły, korzystając z maski oraz pasty strukturalnej z domieszką farb. Po wyschnięciu niektóre cegły pomalowałam, a następnie dodatkowo przetarłam woskiem. Na jednej ze ścian umieściłam kompozycję z drabinki, mchu i grzybka.

W leśnej, magicznej chatce nie mogło zabraknąć odpowiedniego obrazka. Nie mogłam się oprzeć wyborowi grafiki przedstawiającej elfa. Dodatkowo użyłam dużego tagu z nakładką oraz hdfków z kolekcji "Let's Camp" i magicznego napisu. Całość uzupełniłam grzybkami, mchem, metalowymi listkami oraz kwiatem z foamiranu.
Mój magiczny zestaw już znalazł swoje miejsce. A Wy niedawno stworzyliście coś wyjątkowego? Podzielcie się z nami swoimi dziełami!
Ania - JumperArt

Hello everyone,

Today I would like to invite you to my magical forest cottage, which has been the source of my latest inspiration. This project focuses mainly on charming magical graphics that have recently appeared in the little shop. The entire process of creating this project was multi-stage.

First, I focused on building a three-dimensional cottage, which I secured with white gesso. Then I added roof tiles made of lightweight mass, which I painted with brown paint, then gently rubbed with green and white to achieve the desired effect. Finally, I finished the whole thing with waxes.
The next step was to stick graphics from a magical sheet of rice paper on one of the walls. I added a brick effect to the remaining walls using a mask and structural paste with a hint of paint. After drying, I painted some of the bricks and then additionally rubbed them with wax. On one of the walls, I placed a composition of a ladder, moss, and a mushroom.

In the magical forest cottage, there had to be an appropriate picture. I couldn't resist choosing a graphic depicting an elf. Additionally, I used a large tag with an overlay, HDFs from the "Let's Camp" collection, and a magical inscription. The whole composition was complemented with mushrooms, moss, metal leaves, and a foamiran flower.
My magical set has already found its place. Have you created something special recently? Share your creations with us!
Ania - JumperArt











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com







Komentarze

Popularne posty