Lawendowa skrzynka z papierem ryżowym Artistiko / Lavender box with rice paper

Dziś prezentuję kolejne nowości Artistiko - skrzynkę oraz papiery ryżowe z lawendą. 
Po prezentacji najnowszych papierów ryżowych Artistiko wiedziałam, że te piękne wzory z lawendą trafią na drugą nowość od Artistiko - skrzynkę. Baza jest naprawdę duża i pomieści wiele rzeczy. 

Skrzynkę i owale najpierw zagruntowałam, skrzynkę pomalowałam w paski. Owale ozdobiłam papierem ryżowym, nałożyłam na nie spękania dwuskładnikowe. Dodałam także ozdobne wyciski z masy samoutwardzalnej. Całą skrzynkę postarzyłam patyną olejną. Na koniec dokleiłam drewniane nóżki i dowiązałam koronkową kokardkę. 
Bardzo Wam polecam zarówno przepiękne papiery ryżowe, jak i fantastyczne bazy Artistiko. 

Czekam z niecierpliwością na Wasze prace z wykorzystaniem tych produktów. 
Pozdrawiam,
Marta. 

Today I present more novelties from Artistiko - a box and rice papers with lavender.
After the presentation of the latest Artistiko rice papers, I knew that these beautiful patterns with lavender would go to the second novelty from Artistiko - box. The base is really large and can hold a lot of things.

I primed the box and ovals first, I painted the box in strips. I decorated the ovals with rice paper, applied two-component cracks on them. I also added decorative impressions from the self-curing mass. I aged the whole box with oil patina. Finally, I glued the wooden legs and tied the lace bow.

I highly recommend you both beautiful rice papers and fantastic Artistiko bases. I look forward to your work using these products.

Best regards,
Marta.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty