Alicja w Krainie Czarów / Alice in Wonderland

Witajcie,

Dzisiaj chciałabym wam pokazać mix mediowy projekt wykonany na jednej z naszych nowych baz z kolekcji FLORAL POWER. Obrazek Alice od dawna za mną chodził, a ta baza po prostu okazała się idealna. Do wykonania go użyłam również jednej z naszych nowych masek, która nadała charakter mojemu medalionowi. Całość pomalowałam farbami akrylowymi ozdobiłam papierami z motywem Alice in Wonderland i dodałam kilka dodaków z hdf, które idealnie wpasowały się w całość kompozycji. Zapraszam na zdjęcia. 
Pozdrawiam Agnes

Hi everyone,
Today I would like to share with you my mix media project made with one of our new base from FLORAL POWER.Project with Alice from Wonderland was one of those which I wanted to do for a while and our new frame was just right to do it. I used white gesso, acrylic paints some paste and papers from Alice in Wonderland I added some of our hdf elements which were perfect for the composition which I create and Alice in Wonderland was ready. I hope you will enjoy it.
Cheers Agnes










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty