Szczęście w roli głównej / Happiness in the main role

Ha! Przyszedł w końcu czas na moją inspirację z nową hdfkową kolekcją "Floral power". Bardzo mi się ona podoba, oj bardzo! wiele razy już Wam pisałam, że lubię uniwersalne wzory - takie, które można dopasować do wielu okazji i łączyć z innymi motywami. A roślinno-kwiatowe elementy pasują przecież do wszystkiego.
Wybrałam jedną z nowych ramek, ale nie jako bazę samą w sobie, a element większej pracy. Do tego trochę kwiatków, trochę gałązek, no i najważniejszy napis "Szczęście". Jak to dobrze, że Artistiko ma także napisy w języku polskim :)
Udało mi się w tej pracy wykorzystać aż trzy z czterech nowych wzorów masek.
Wyszło chyba dość romantycznie, prawda?

Well well well - the time has come :) I can show you my first inspiration with our new "Floral power" collection. I'm a huge fan of this collection, cause it's full of very universal designs. I like to combine many different elements and when it comes to the floral theme - it can be used in so many different occasions and contexts!
I used one of the new frames here - but not as a base - it's an element of a bigger composition. Some flowers, some branches, polish word for "happiness". Also - I use three of four new stencils - they are all great.
The final result is kinda romantic - don't you think?







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty