Letni poranek / A summer morning

Witam!
Dziś przedstawiam Wam nowości Artistiko. Najnowsza kolekcja #floralpower i moja inspiracja dla Was. 

Dzisiejsza propozycja to nawiązanie do letniego poranku, zroszonej trawie, lekkiej mgle. Tuż po przebudzeniu gdzieś nad jeziorem...

Hello!
Today I present you the new Artistiko. The latest #floralpower collection and my inspiration for you.

Today's proposal is a reference to a summer morning, dewy grass, a light fog. Just after waking up somewhere by the lake...


Do projektu użyłam bazy #hdf, cudownych dodatków i napisu z nowej kolekcji #floralpower.
Zaczęłam od białego gessa, którym pomalowałam wszystkie elementy, następnie przy pomocy szpachelki rozprowadziłam farby na bazę, od matowej po metaliczną. Potem pomalowałam dodatki, użyłam farb opalizujacych, które mienią się pięknymi kolorami. Na napis położyłam farbę metaliczną a na nią warstwę szklącego embossingu. 
Ułożyłam kompozycje dodając sizal, kamyki i koraliki. Po przyklejeniu wszystkiego, pokropiłam wszystko konturówką która imituje rosę a całość pochlapałam farbami. Dodałam tasiemkę. 
 I tak powstał mój "Letni poranek".

I used the #hdf base, wonderful additions and the inscription from the new #floralpower collection for the project.
I started with a white gesso who painted all the elements, then with a spatula I spread paints on the base, from matt to metallic. Then I painted the accessories, I used opaque paints that sparkle with beautiful colors. I put a metallic paint on the inscription and on it a layer of glazing embossing.
I arranged compositions adding sisal, stones and beads. After gluing everything, I sprinkled everything with a lip liner which imitates dew and the whole I splashed with paints. I added a ribbon.
  And that's how my "Summer morning" came into being.





Pozdrawiam/ Greetings.
KasyopeaArt


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty