Wśród kwiatów / among flowers

Hej, witajcie!
Jak Wam się podoba nowa kolekcja Artistiko? Ja jestem zauroczona, kwiatki, kwiatuszki, gałązki, listeczki… no i nowe maski. Dziś znów jedna z moich ulubionych baz i kwiatki, kwiatki, kwiatki… Lubicie cynie? Ja uwielbiam, to jedne z moich ulubionych kwiatów jednorocznych. Dwa lata temu miałam przepiękne i postanowiłam zrobić kilka zdjęć, w roli głównej (oprócz cynii moje młodsze dziecię i mój kot). Niedługo imieniny mojej córki i prezent jak znalazł. W pracy wykorzystałam również hdf –ki z kolekcji zimowej: drzwi i płotek, prawda, że świetnie tu pasują? Całość podkolorowałam mgiełkami i farbami powtarzając kolory ze zdjęcia. 

Hi!
How do You like New collection from Artistiko? I am charmed, a lot of flowers, twigs, leafs... And New stencils. Today again my favourite base, and flowers, flowers, flowers... Do You like zinnes? I love them, they are one of my favourite one year flowers. Two years ago I had beautiful zinnes and I decided to make some photos, starring (besides zinnes) my younger Child and my Cat. Soon there is my Child name Day So I already have a gift. In my work i used also hdf from Christmas collection, door, fence, aren't they great here? Whole work I colored with most and paints matching colors to colors from Photo.











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty