Blejtram 'Floral Power'

Witajcie Kochani! Upały trochę odpuściły, siedzę od kilku dni w pracowni i dłubię sobie :). Mam więc dla Was dzisiaj malutki blejtram z dziewuszką, w towarzystwie nowiutkiej kolekcji Artistiko "Floral Power". 

Dziewuszkę w stylu retro umieściłam w ramce, którą przykleiłam do blejtramu. By stworzyć tło użyłam stempli i moich ulubionych kolorów akwareli w płynie - sepii i brązu. Lubię brokat, więc i jego nie zabrakło. 
By wykończyć pracę zrobiłam trochę chlapań czarnym gesso, dodałam złotego brokatu oraz jasną różę z papieru.
Mam nadzieję, że podoba Wam się nowa kolekcja w takiej wersji ;).

Hello Crafty People :)! It's not so hot now and I spent few days in my studio creating new projects. Today I have retro girl surrounded with new beautiful Artistiko collection "Floral Power". I used small canvas, hdf flowers, frame and big sentence. 

To create background I used stamps and my favourite liquid watercolors - bronze and sepia. The process is very simple and I didn't use too much stuff - you can be sure it's possible to make something special having really only few products :). 
To finish my project I just made some splashes with black gesso, added golden brocate and light paper rose. 






Ściskam,
Patrycja. 

Hope you like it :). 
Hugs,
Patrycja. 


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty