LO z medalionem / LO with a medallion

Cześć, 
Tym razem, jako inspiracją stworzyłam mixed mediowy projekt. Inspiracją była dla mnie natura więc postanowiłem przedstawić ją w niezwykły sposób. Rozpoczęłam projekt, tworząc tło. W tym celu wykorzystałam papier oraz tusze alkoholowe. Ponadto pokryłam ramę blejtramu pastą pękającą i zabarwiłam ją patyną w kolorze zielonym. Aby stworzyć kompozycję główną, wykorzystałam medaliony z Artistiko, w dwóch rozmiarach, listki oraz napis - rozkwitaj. Dodałam trochę własnoręcznie zrobionych kwiatów. Mam nadzieję, że spodoba ci się wynik!

Hey,
This time, as an inspiration, I created a mixed media project. Nature was the inspiration for me, so I decided to present it in an extraordinary way. I've started my project by creating a background. For this purpose, I used paper and carbohydrates. Further, I've covered the frame with cracking paste and tinted it with a patina in green. To create the main composition, I used meddalions from Artistiko, in two sizes, leaves and lettering - bloom. I added some hand-made flowers. I hope you enjoy the result!










Pozdrawiam/ Greetings
Kasia P.



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty