Kwiecisty medalion

Hej!
Znacie już nową kolekcję Floral Power? Ja znam. Muszę Wam powiedzieć, że jest wspaniała, pełna roślin, kwiatów uzupełniona czterema wzorami masek i dwoma bazami każda w trzech rozmiarach. Baz można używać na wiele sposobów pionowo, jak i poziomo. Ja postanowiłam użyć swojej bazy poziomo, razem z ramką, ale bez owalnej tabliczki ze środka (zostanie do innego projektu :) 5 wzorów kwiatków i cała masa dodatków... Jak tu się zdecydować. Zajęło to trochę czasu, ale wybrałam kilka dekorów i ułożyłam kompozycję. Delikatnie pokryłam każdy element cienką warstwą gesso, następnie przykleiłam i nadałam kolor mgiełkami. Koniecznie wypróbujcie najnowszą kolekcję Artistiko.









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty