Urodzinowa kartka / Birthday card

Dzień dobry, dzień dobry :)
Czy zauważyliście, że nowa kolekcja "Floral power" trafiła do serc 
wszystkich naszych projektantek? Do mnie zdecydowanie tak :) Uważam, że 
jest urocza, kobieca i niezwykle uniwersalna.
Dziś po raz kolejny chciałabym Wam zaprezentować takie nieco mniej 
mixed-mediowe zastosowanie hdf-ków. Owszem maźnełam je lekko farbami, 
podkolorowałam nieco i nawet dodałam lekkie złocenia, ale przede 
wszystkim postanowiłam je wykorzystać w dość stonowanej i grzecznej 
kartce urodzinowej. Kto powiedział, że kwiatki z hdf-u nie mogą zastąpić 
tych papierowych czy materiałowych? Na pewno nie ja :)

Hello hello :)
Have you noticed, that new "Floral power" collection is definetely the 
new favourite collection of our whole Design Team? It's my favourite for 
sure :) I think it's super cute, feminine and very versatile.

Today I'd like to show you once again that hardboard elements are not 
only perfect for mixed-media, but they can be a very nice addition to 
your cards, scrapbboks or albums.  Who said that hardboard flowers are 
not as good as paper or fabric ones? Not me :) I used them on a birthday 
card - nice and soft. I painted them a little bit and added a litlle bit 
of gold foil - but that was it. As much as I love mixed-media techniques 
- this time I wanted to keep it simle and elegant :)












kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty