Flourish Box

Cześć Kochani!
Mam ogromną przyjemność zaprezentować Wam dzisiaj szkatułkę ozdobioną hdf-kami z najnowszej kolekcji Artistiko :) Floral Power.

Najpierw zabejcowałam pudełeczko, na wieczku zbudowałam kompozycję i zagessowałam na czarno. Potem nałożyłam woski, brokat i zrobiłam chlapania. 
I tak naprawdę pudełeczko jest gotowe. 
Na koniec dołożyłam napis "Flourish", mocno posypany brokatem. 

Today I have a wooden box decorated with hdf elements of the newest collection by Artistiko - Floral Power :).

First I used water-based stain, I built a composition and I covered it with black gesso. Then I started with waxes< brocate and I made some splashes. 
And frankly speaking it's done ;). The box is ready. To close the composition I added a sentence "Flourish".









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty