Okładka albumu na wakacyjne wspomnienia

Witajcie.
Mamy wakacje, słońce, plaża i upragniony odpoczynek. Idealny czas, który trzeba uwiecznić na zdjęciach. Dlatego postanowiłam stworzyć album, jako pamiątkę po wakacyjnych wyjazdach.
Oto moja inspiracja dla Artistiko, z najnowszą kolekcją #floralpower oraz elementami kolekcji #ahoj.

Hello! 
We have holidays, sun, beach and an anticipated rest. The perfect time that you have to capture in the pictures. That's why I decided to create an album as a souvenir after holiday trips.
 Here is my inspiration for Artistiko, with the latest collection #floralpower and elements of the #ahoj collection.


Użyłam bazy albumowej Artistiko. Przy pomocy szpachelki położyłam białe gesso, po wyschnięciu pomalowałam gessem przeźroczystym, aby był widoczny surowy #hdf, ale jednocześnie zabezpieczony przed mediowaniem. Nakleiłam paski taśmy materiałowe i położyłam wzór z maski z nowej kolekcji #floralpower. Odłożyłam do wyschnięcia. Małe elementy i napis #letniczas pomalowałam białym gesso. Na gotową bazę przykleiłam #hdfki i dodałam mikrokulki. Do klejenia użyłam matowego heavy body gelu. Do nadania koloru użyłam farb akwarelowych w płynie. Na koniec pochlapałam całość białą farbą i przywiązałam sznurek z tasiemką do albumu.

I used the Artistiko album base, with a spatula I put a white gesso, after drying I painted the clear gesso so that it was visible #hdf raw but at the same time protected against painting. I put on cloth strips and put a pattern from the mask from the new #floralpower collection. I put it to dry. Small elements and the #letniczas inscription I painted a white gesso. I glued #hdfki to the finished base and added the microbeads. For gluing I used a matt heavy body gel. I used liquid watercolor paint to give color. At the end I splashed the whole thing with white paint and tied a string with a ribbon to the album.





Najnowsza kolekcja Artistiko #floralpower idealnie nadaje się do cudownych letnich inspiracji.

Pozdrawiam!
Kasyopea Art 

The latest Artistiko #floralpower collection is perfect for wonderful summer inspirations.
Greetings!
Kasyopea Art 


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty