Roślinny Dom HDF/ Floral House

Cześć!
Czy znacie już najnowszą kolekcję Artistiko 'Floral Power'? Jeśli nie, to powinniście, a jeśli tak to wiecie jak jest cudowna. Jest pełna roślinnych dekorów, napisów oraz masek! A do tego bazy w trzech rozmiarach!
Wspaniała!
Dziś użyłam domku Sweet Home, drzwi, okna z okiennicami oraz płotu z jednej z kolekcji Artistiko, które połączyłam z nowościami Floral Power. Nałożyłam bardzo cienką warstwę białej farby akrylowej na bazę oraz dodatki i skleiłam wszystko na klej na gorąco. Dodałam także trochę mchu i wymalowałam wszystko mgiełką w kolorze gorzkiej czekolady i miętową farbą. Nie wyobrażam sobie pracy bez chlapnięć, wybielania i stempli więc możecie je znaleźć w moich pracach.
Jestem zadowolona z ostatecznego wyglądu mojego domku. 
A Wy jak uważacie!?
Pozdrawiam Marlena

Hi!
Do You already know New collection from Artistiko "Floral Power"? If You don't, then You should! and if you know it then You know how fantastic it is! It is full of floral decors, inscriptions New stencils and bases in three sizes. Stunning!!!
Today I used Sweet Home base and doors, widow with shutters and fence from other collection it is Perfect to create a decoration in house shape on stand. I add a very thin layer of White acrylic paint on base and additions and glued everything with Hot glue gun. I also add a Little bit of Moss and painted it with glossy melted chocolate mist. I don't imagine work without some whitening, splashes and stamps So you can find it on my works.
I am happy for how it looks. 
And You?
Check this New collection on store Artistiko. 










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty