Design Team 2018

Witajcie,
z ogromną radością przedstawiamy skład naszego DT. Od marca do sierpnia dziewczyny będą dzielić się z Wami swoimi inspiracjami z wykorzystaniem artistikowych wyrobów hdf.



-----------------------------------------------------------------------------

Kasia Salmanowicz 

Hej! Mam na imię Kasia :) od ponad 4 lat prowadzę pracownię Artistiko. Jestem uzależniona od warsztatów, mediowania, scrapowania i decoupage’u. Swoją pasją staram się zarażać, a pracami inspirować innych. Tworzę też projekty artistikowych wyrobów hdf, których wykorzystanie możecie znaleźć na fanpage’u, blogu oraz w pracach naszego utalentowanego Design Teamu.
Ogromnie się cieszę, że wspólnie z dziewczynami będziemy Was inspirować i być może motywować do twórczego działania.
Pozdrawiam gorąco i niezmiennie zapraszam do zaglądania do pracowni! 




Aneta Artym Baryła

Ogromnie się cieszę, że kolejny sezon będę Was inspirować w Artistiko. Rękodzieło od zawsze było w moim życiu. Próbowałam wielu różnych technik, ale najbardziej lubię papierowo-mediowe prace. Najlepiej jeszcze, żeby były użyteczne – to już pełnia szczęścia. Scrapbooking to moje hobby, choć marzy mi się by był także jedynym sposobem na życie… Swoje zawodowe pasje realizuję w szkole, jestem także mamą dwóch córek, które jednak moich ciągot robótkowych nie odziedziczyły po mnie oraz żoną niezwykle wyrozumiałego męża J Mam nadzieję, że moje prace i prace całej załogi choć trochę Was zaciekawią i z przyjemnością będziecie zaglądać na Artistikowego bloga.



Magda Głogowska

Bo choć wszystko zaczęło się od decoupage, to dzisiaj w moich pracach dominuje przede wszystkim scrapbooking.
Jest to dla mnie odskocznia od codzienności, sposób na odpoczynek i relaks. Ostatnio bawię się techniką mixed-media, przez co mam nadzieję czuć się w niej coraz pewniej i przybliżyć Wam tą dziedzinę. Niech nie zdziwi Was też spora dawka stylu shabby, kwiatów i romantyzmu w moich pracach - to wszystko "wina" mamy - florystki, a jak wszyscy wiemy "gena nie wydłubiesz".



Agnes Kieler

Miłośniczka kawy i gorzkiej czekolady...
We wszystko co tworzę wkładam wiele swojego serca i pasji.
Uwielbiam mix-mediowe szaleństwo chlapania farbami, tuszami które czasem pochłania mnie bez reszty i wtedy powstają projekty bardziej szalone i skomplikowane....ale tworzenie kartek, albumów i tych bardziej czystych form też nie jest mi obce.
Zapraszam... rozgośćcie się i może znajdziecie w mojej twórczości coś co was zainspiruje.



Ilona Hałazińska

Witajcie! Z tej strony Ilona Hałazińska ;) - pasjonatka sztuki uczenia przez sztukę ;)!

Dołączenie do załogi Artistiko to dla mnie ogromne wyzwanie i niezwykłe wyróżnienie. Chciałabym nie tylko Was inspirować owocami swojej pracy, ale też podzielić się swoim kilkunastoletnim doświadczeniem i wiedzą na temat mediów wykorzystywanych w technikach zdobniczych.

Co robię na co dzień? Od ponad 13 lat prowadzę szkołę artystyczną Akademia Sztuki i Rękodzieła Malowana Kuźnia w Poznaniu. Prowadzę zajęcia artystyczne dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Uczenie innych stał się moją największą pasją.

Od lat eksperymentuję w wielu technikach sztuk plastycznych i użytkowych. Maluję, rysuję, filcuję, bawię się papierem, tkaniną i wszelkimi dostępnymi na rynku mediami.  Najbardziej jednak lubię kolor i możliwości jakie dają różnego rodzaju farby w sztuce stylizacji przedmiotów użytkowych.

Jak wiele z Was ciągle się uczę. Testuję nowe media. Poszukuje dla nich nowych rozwiązań i możliwości by w pełni korzystać z ich dobrodziejstwa.




Beata Bączek

"Urodziłam się z syndromem " niespokojnych rąk":),   po prostu muszę  spróbować wszystkiego co mnie zachwyca, porusza , interesuje.... , obecnie najbardziej  "kręci" mnie scrapbooking i mixmedia, ponadto wielką miłością darzę kwiaty z foamiranu.




Małgorzata Cichońska - Madośka

Witam Was cieplutko. Z tej strony Madośka. Moja przygoda z elementami hdf zaczęła się dokładnie pół roku temu. Pokochałam je miłością dozgonną. Uwierzcie mi na słowo, że można się od nich uzależnić. ;) i dlatego bardzo ucieszyła mnie możliwość dalszego pozostania w gronie DT Artistiko. Będę miała zatem przyjemność przez kolejne pół roku tworzyć dla Was inspiracje na cudownych hadeefach jakie wycina dla nas nasza Kasieńka. Do zobaczenia już wkrótce tu na naszym blogu oraz fanpage.



Marlena Bandera


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty