W odcieniach fioletu

Witam Was serdecznie.
Przyznam się bez bicia, że prace wielkanocne nie należały do tej pory do moich ulubionych.
I tak naprawdę nie wiem dlaczego? Przecież Wielkanoc to czas kiedy w swoich pracach możemy bezkarnie łączyć ze sobą różne kolory. Kolory nawiązujące do barw pierwszych wiosennych kwiatów, które często pojawiają się w naszych ogrodach zanim stopnieje  śnieg. Kolory, za którymi tak bardzo tęsknimy po mroźnej i szaroburej zimie.


Więc jak tylko wpadły mi w ręce elementy hdf od Artistiko (szczególnie gałązki z drobnymi listkami i urocze jajeczka) moje podejście do prac wiosennych bardzo się zmieniło. Od teraz jestem na TAK:)))



W dzisiejszej pracy wszystkie elementy z kolekcji "WIELKANOCNY CZAS" pokryłam białym gesso a następnie pastą pękającą. A potem to już z górki....:)


Odrobina koloru i...moja ulubiona część -  układanie kompozycji kwiatowej.
Tu możemy poszaleć z wszelkiego rodzaju dodatkami. Na koniec, dla przygaszenia intensywności koloru,odrobina gesso i gotowe.


Pozdrawiam Was gorąco i zapraszam do naszego sklepu, gdzie znajdziecie mnóstwo dodatków do prac świątecznych:)
Madośka


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty