Świąteczna dekoracja - tutorial

Hej, witajcie!
Mróz i śnieg za oknem, ale Artistiko gotowe na święta. Rzutem na taśmę, jako ostatnia z DT, mam dziś dla Was tutorial. Zrobimy mixmediową dekorację świąteczną.
Na ten tutorial wybrałam stojące jajo z oferty wielkanocnej Artistiko.


Gotowi? Zaczynamy.
Na początek, pędzlem gąbkowym pokrywam jajo białym gesso, ślady gąbki dadzą nam dodatkową fajną teksturę ( pamiętajcie o krawędziach). Tym samym gesso kładę delikatny wzór z maski. 


Pod wybrane elementy które złożą się na moją kompozycję kładę kawałek poszarpanej gazy, którą przyklejam przy pomocy gęlmedium. Gaza to następna tekstura, która uwidoczni się przy pomocy mediów. 



Układam kompozycję ( ja wybrałam jajeczka kurki i gałązki bazi). Dołożyłam tez kilka papierowych kwiatków i obowiązkowo kuleczki 3d. Wszystkie elementy kompozycji mocuję również przy pomocy gelmedium. teraz czas na wysuszenie, a następnie zagessowanie całość. 


Wybieram jeszcze napis, również gessuję i umieszczam na jaju, również za pomocą gelmedium. Jak widzicie dołożyłam troszkę sizalu i kawałeczków mchu curly, które świetnie uzupełniają kompozycję. Całość ponownie suszę. 


Teraz czas na położenie koloru. wybieram jeden z moich ostatnio ulubionych zestawów kolorystycznych mgiełek 13arts, bardzo wiosennych. dokładam miejscami stemple i już widzę, że to chyba nie był najlepszy pomysł, coś będę musiała na to poradzić:). 


Całość ponownie suszę i delikatnie, posuwistym, lekkimi ruchami, metodą "suchego pędzla" pokrywam całość białym gesso. Uwielbiam patrzeć jak leciutko położone gesso wydobywa wszystkie tekstury mojej kompozycji. Suszenie i gessowanie powtarzam kilkukrotnie, aż do uzyskania zadowalającego efektu. jak widzicie w miejscu gdzie odbiłam stempel , pozostała tylko jego lekki ślad i myślę, że jest ok. 


Czas na "chlapki":), po zastanowieniu decyduje się na złoty splash, którym przy pomocy patyczka spryskuje moje jajo, i jak? O dziwo, jestem całkiem zadowolona:)"


Do zobaczenia, Beata:)


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty