Wiosenny wianek

Witajcie!
Dziś chciałabym przywołać trochę wiosny i za razem pokazać, jak można udekorować wianek z naszej artistikowej kolekcji Wielkanocny czas / Easter time :)
Mój... w odcieniach błękitu z lekką nutką turkusu!


Gdy pojawią się nowe kolekcje hdf, zazwyczaj ciężko mi się zdecydować czego użyć na początku więc wykorzystuję wiele elementów w jednym projekcie ;) taki mały kompromis...


Wybrałam napis 'Alleluja', który występuje w dwóch rozmiarach pakowanych razem. Są idealne zarówno do mediowania, jak i tworzenia kartek. Można malować je gessem, farbami akrylowymi i kredowymi, akwarelkami, tuszami - jak kto lubi. Oczywiście w projektach retro mogą pozostać całkowicie nietknięte, a ich kolor może być tylko atutem. Tak samo jest w przypadku dekorków. Czasem pytacie mnie czy można je malować - TAK, TAK TAK!!


Na moim wianuszku znalazł się też duży zajączek oraz baza do dekorowani w kształcie jajka. Do tego cudne dodatki w postaci listków, gałązek, jajek i motylków. 


Zazwyczaj na początku pracy wszystko delikatnie gessuję i naklejam z użyciem gel medium. Zanim wszystko wysuszyłam dodałam jeszcze trochę kulek 3D.


Całość 'pokolorowałam' mgiełkami Daily Art. Nie lubię jednolitego zabarwienia pracy więc wykorzystałam jeszcze sporą dawkę wody, aby kolory delikatnie się rozmyły.


Na wykończenie oczywiście białe gesso, żeby całość została rozjaśniona, natomiast dla podkreślenia konturów trochę czarnej farby akrylowej.


Później drobne stemplowanie i chlapanie zarówno mgiełkami i białą farbą akrylową zmieszaną z wodą.


Całość prezentuje się tak :)
Pozdrawiam Was serdecznie,
Kasia Salmanowicz



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty