Walentynkowe Love

Od początku lutego leżał sobie taki smutny przygotowany do kolorowania projekt. Walentynki? OK! Nadszedł czas.


Odkopałam starą książkę z konkursu czytania literatury angielskiej... i baza gotowa. Porwane kartki przykleiłam. Falista Tektura jako kolejna z warstw świetnie sprawdziła się w tej pracy :) Duży i mały napis Love od Artistiko, polubiłam od razu jak pojawiły się w sprzedaży, trochę rurek papierowych metalowych, które dodatków wypełniły przestrzeń na pracy. Postawiłam głównie (poza napisami) na hdf, który do wszystkich projektów nadaje się idealnie - trybiki, tło paski, rameczka . Gaza i tkaniny uczepiły się mnie i odczepić się nie chcą ! :) <3 Mikrokulki i na koniec kwiatki. Wszystko przyklejone na gel medium.


Od swojej ostatniej inspiracji gdy ruszyłam do malowania mgiełki postanowiłam w końcu je wykończyć (bo skubane wydajne są okrutnie ;)) i tym razem postawiłam na brąz.. Wiem że moja mama go lubi, a to właśnie dla niej jest ta tabliczka <3.


Pracowałam ze sporą ilością wody dlatego białym gessem zabezpieczyłam najpierw powierzchnię, a następnie wszystkie elementy hdf. i czarne gesso żeby nadać głębi pracy.


Jak nigdy polubiłam swoją pracę i ciężko będzie mi się z nią rozstać.. :) ale chętnie pobawię się znów i zrobię kolejną.



Buziaki, Marlena


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty