Jesienne banery

Hej Kochani!
Jestesmy u progu Jesieni - pora roku cudowna, bo kolorowa i pełna darów :)
Przygotowałam dla Was inspirację w iście jesiennym klimacie.
Oto dwa banerki Artistiko - duży i mały - sklejone ze sobą w jedną całosć
Razem tworzą ozdobę do zawieszenia.



Na stworzoną z dwóch banerów bazę najpierw nakleiłam kawałki szerokiej tasiemki ze sznurka i siatki malarskiej (na klej na gorąco). Następnie pokryłam białym gesso, nie zakrywając całej powierzchni hdfu. Pamiętajcie, tu nie chodzi o chirurgiczną dokładność :). Szpachelką, ciaprając tu i tam, robimy białym gesso małe "górki" (13arts) i znowu suszymy.





Powstałą powierzchnię zaczęłam barwić pastą Rusty i proszkiem Color Duo Brąz (13arts), co chwila susząc nagrzewnicą.



Kompozycję w centrum pracy stworzyłam z pomarańczowego potpouri i musnęłam białym gesso, dodałam hdf-kowy napis #amazing, przykleiłam szklane kaboszony i dodałam stempel z pismem. 



Widzicie, że zastosowałam też srebrną pastę pozłotniczą i srebrny brokat - chciałam nadać pracy klimat chłodnego poranka wczesnej jesieni. Udało się :)?



Do zobaczenia następnym razem :)!

Patrycja


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty