Wianek z morskimi skarbami

Hej Kochani :)!
Ogromnie się cieszę, że przez najbliższe pół roku będę tutaj dzieliła się z Wami swoją twórczością, jako część zespołu Artistiko. 
Dzisiaj przychodzę do Was z wakacyjną, morską i na swój sposób romantyczną inspiracją. 


Kocham muszle, po prostu uwielbiam - te prawdziwe. Zwożę je więc co roku do domu - wszyscy już się przyzwyczaili, że dwie szuflady w szafie są zwyczajnie muszlowe. By zatrzymać jeszcze na długo powiew lata i wracać myślami do spacerów po plaży, zrobiłam taki oto projekt:







Jest to baza wianek ozdobiona mnóstwem muszli, dużych, średnich i małych, między które wetknęłam kwiatki, perły czy pręciki do kwiatów. Nie zabrakło też sznurka. 




Całość pokryłam białym gesso (2-3 warstwy, zależy od siły krycia gesso). Potem zaczęłam zabawę z mgiełkami i proszkami. By dodać blasku zastosowałam (z umiarem) pastę pozłotniczą w kolorze srebrnym oraz srebrny brokat. Napis i pozostałe elementy z hdf pokryłam brokatowym Splashem w kolorach turkusowym i czarnym. 
Pod napisem umieściłam buteleczkę z piaskiem i muszelkami - tam też wylądowało trochę brokatu :). 






Podoba Wam się takie wspomnienie lata :)? Na pewno zabiorę mój morski wianek do działkowego domku - tam będzie nam przypominał cudowne letnie dni.

Ściskam ciepło!


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty