Okno na świat

Cześć!
W końcu mogę ‘przywitać się’ z wami filmem dla Artistiko ;)) Elementy hdf dają tyle możliwości, co sprawia, że praca z nimi to czysta przyjemność. Po prostu je uwielbiam. Doskonałe do mixed mediów, scrapbookingu, decoupage’u i wielu innych twórczych technik.



Dzisiaj zapraszam Was na film, w którym znajdziecie okienko z mojej nowej kolekcji dla Artistiko ‘Sweet home – winter’, choć mój projekt jest totalnie NIE zimowy. Do tego tło murek i baza w kształcie koła. Wykorzystałam też maskę z cegiełkami, które również należy do ‘Sweet home”. Wiele elementów, które znajdziecie w tej kolekcji sprawdzi się w całorocznych projektach, na czym bardzo mi zależało podczas jej tworzenia.



Do kolorowania piękne błyszczące pasty w odcieniach brązu, złota i różu. W całym projekcie wykorzystałam białe gesso, gel medium, kamyczki 3d, pastę śniegową, która daje niesamowitą teksturę. Jest też papier z nowej kolekcji Mintay – ‘Dear Diary’. Cudna jest, a jej kolory totalnie przypadły mi do gustu. Do tego idelanie pasujące hdf-ki z Artistiko :))






Pozdrawiam,
Kasia Salmanowicz



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty