Świąteczny słoiczek

Witajcie :)

Dziś wykonałam dla Was słoik w mediowo-scrapowej odsłonie. Świąteczny, bo ten kto ozdoby tworzy sam wie, że już nadszedł moment żeby na spokojnie zacząć je tworzyć:).


Użyłam preparatu do śliskich powierzchni, następnie w ruch poszło białe gesso oraz połamane patyczki do lodów, które wcześniej także pokryłam gessem. Wszystko przykleiłam na gel medium. Klej do złoceń i płatki złota to kolejny etap prac. 




Kolejnym etapem było wycięcie papierowych elementów i zabezpieczenie gessem dekorów hdf z kolekcji 'Mechanical' oraz 'Na gwiazdkę'od Artistiko oczywiście :) 


Całość ułożyłam w kompozycję i podmalowałam słoik mgiełkami i dodałam brokatowe serduszka. 



Chwalcie się swoimi pracami na Art Grupie Artistiko ! ♡

pozdrawiam:)


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty