Gąska w medalionie / Goose in medallion

Witam serdecznie!

Chciałabym dzisiaj zaprezentować mój dekor ścienny ze słodkimi gąskami w roli głównej. To jeden z tych projektów, gdy głowa mówi: zrób niebieski, a serce krzyczy: dodaj zielony, dodaj różowy! Chcecie wiedzieć, kogo w końcu posłuchałam? Zapraszam do oglądania.

Na początek pokryłam medalion oraz pozostałe hdfki cienką warstwą białego gesso. Następnie nałożyłam pastę modelującą przez szablon na tylną część medalionu. Pozostałe elementy przykleiłam na gel medium i pomalowałam farbami akrylowymi. Postanowiłam dodać więcej tekstury, więc wykrojnikiem wycięłam małe kwiatki z kolekcji Vintage Meadow. Dzięki temu projekt zrobił się bardziej interesujący oraz zyskał lekkości i delikatności. Na koniec dodałam nieco świecidełek, kamyczków oraz sizalu.

Jestem bardzo ciekawa, czy popieracie kombinację kolorów, na jaką się ostatecznie zdecydowałam w tym projekcie.

Hello, hello!

I would like to share with you my wall decor with adorable, little geese. It was one of these projects when my head said: just do it all blue, but my heart opposed: no! Add some green! Add some pink! If you wonder which one of them I listened to in the end just come in and check it out.


I started by adding a thin coat of white gesso to a medallion and other hdf elements. Then I applied a modeling paste though a stencil on the back of the medallion. I attached all elements with gel medium and colored it with acrylic paints. To add more texture I die cut some flowers from Artistiko's Vintage Meadow paper collection. This added more interest to the project and made it look light and delicate. I finished off my medallion by adding some glitter and art stones.

I would really like to know if you agree with the color combo I eventually went for in this project.








Bardzo dziękuję za dzisiejsze odwiedziny i zapraszam ponownie / Thank you for stopping by. See you next time
Pozdrawiam / Cheers
Magda Kam

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty