Okno na Wszechświat / Window to the Universe

Witam serdecznie,
Mój najnowszy projekt zawiera w sobie nieco filozoficznej refleksji. Jesteśmy mali w wielkim Wszechświecie, ale zdolni do tworzenia wielkich rzeczy. Okrągła baza hdf od Artistiko w połączeniu z elementami do wycinania z kolekcji Vintage Meadow pozwoliły mi wyrazić tę myśl przewodnią.

Gwieździste niebo na wianku stworzyłam za pomocą pasty strukturalnej oraz farb akrylowych i mgiełek. Na Księżyc w środku najpierw nałożyłam pastę modelującą przez szablon Artistiko, a potem pokolorowałam farbami i mgiełkami.

Projekt udekorowałam okienkiem z okiennicami i gałązkami z hdf oraz roślinnymi motywami wyciętymi z arkusza do wycinania z kolekcji Vintage Meadow. Dodałam również kwiaty oraz błyszczące ozdobniki, brokat, mikrokulki i koraliki.Hello, hello!

My latest project contains a bit of philosophical reflection. We are small in the huge Universe but still capable of creating great things. The round hdf base from Artistiko in combination with patterns for self-cutting from the Vintage Meadow collection allowed me to express this keynote.

I created the starry sky on the hdf wreath using texture paste, acrylic paints and mists. On the Moon in the middle I first applied modeling paste through Artistiko's stencil and then I colored it with paints and mists.

I decorated my project with hdf window and twigs, floral elements cut out from the Vintage Meadow collection. I also added flowers and shiny decorations, glitter and beads of various sizes.






Do zobaczenia wkrótce / See You soon
Magda Kam




kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty