Kartka z kogutem / Card with rooster

Cześć, Kartki to nie jest forma, po którą sięgam za często. Kiedyś robiłam ich więcej ale od kiedy pokochałam media, zostały odstawione na dalszy plan. Sięgam po nie głównie na okazje zbliżających się świąt, dlatego mam dla Was kartkę wielkanocną. Użyłam do niej papierów z kolekcji Vintage Meadow. Na papier nałożyłam wzór przez maskę i delikatnie podkolorowałam. Następnie pokolorowałam koguciki i przykleiłam świąteczną kompozycję. Całość pochlapałam kolorami użytymi wcześniej do kolorowania kogutów. Bazie pokryłam perełkami w płynie, dodając im efekt 3D. Mam nadzieję, że moja kartka natchnie Was do przygotowania świątecznych inspiracji. Hi, Cards are not a form that I often use. Since I fell in love with mixed media, I put cards aside. I create them mainly on occasions, and because Easter are approaching I have card for You. I used papers from Vintage Meadow collection. I applied the pattern to the paper through a stencil and gently colored it. Then I colored the cockerels and glued the spring composition. I splashed everything with the colord previously used to color rooster. I covered the catkins with liquid pearls, giving them a 3D effect. I hope that my card will inspire You to prepare the spring or easter inspirations.





Kreatywnego dnia / Have a creative day
Asia
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Maska / Szablon Kreski
Koguty - zestaw HDF
Vintage Meadow - zestaw papierów Artistiko

Komentarze

Popularne posty