Okładka art journal'a / Art journal cover

Cześć,
Artistiko produkuje bazy albumowe: prostokątne, kwadratowe, w kształcie tagów – na pewno znajdziecie coś dla siebie. Ja wykorzystałam bazę albumową na art journal. Strony są z grubej, jasnej tektury więc bez problemów przyjmują duże ilości mediów. Na dzisiaj przygotowałam dla Was ozdobioną okładkę. 
Pracę rozpoczęłam od wypięcia okładki i przyklejenia do niej papieru husteczkowego. Położyłam wzór przez maskę oraz środek przetarłam delikatnie białym gesso. Następnie przykleiłam HDFy z heksagonami, które posłużyły mi za półki na moje ulubione elementy: HDFy z budką dla ptaków, królikiem, kłódką w kształcie serca oraz dwoma rodzajami kwiatów. Przykleiłam także kilka elementów metalowych, które pokazują tematy, jakie prawdopodobnie znajdą się w moim art journalu. W prawym dolnym rogu przygotowałam mniejszą kompozycję, opartą o HDF z napisem #smile.
Pokryłam całość cieńką wartswą białego gesso i zabrałam się za kolorowanie. Użyłam fluidów akrylowych oraz wosków. Na koniec dodałam trochę błysku – z bliska niektóre elementy kojarzą mi się z wnętrzem kryształu.
Mam już przygotowany pierwszy wpis do tego art journala, ale o tym później.
Hi,
Artistiko produces album bases: rectangular, square, tag-shaped - you will definitely find something for yourself. I used one of this base as an art journal. The pages are made of thick, light cardboard, so you can use a lot of media. For today’s inspiration I decorated a cover.
I started work by taking out a cover and sticking tissue paper. I used a stencil and a white gesso in center. Then I glued HDFs hexagons, which served as shelves for my favorite elements: HDFs with a birdhouse, a rabbit, a heart-shaped lock and two types of flowers. I also glued some metal elements. In the lower right corner I prepared a smaller composition based on HDF with the inscription #smile.
I covered the whole composition with a thin layer of white gesso and started coloring. I used acrylic fluids and waxes. Finally, I added a little sparkle. S
ome elements look like the inside of a crystal.
















Kreatywnego dnia / Have an creative day Asia
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty