Mini Album Boho

Dzień dobry kochani :)
Jak Wam mijają kolejne dni izolacji?

Ja przyznaję, że łatwo nie jest. Praca zdalna nieco odbija się na moim samopoczuciu, bo nigdy do końca nie wiem czy jestem w pracy, czy w domu. A tęsknota za budzącym się do życia światem i coraz cieplejszymi dniami również mi nieco doskwiera.
I stąd właśnie wykiełkował w mojej głowie ostatnio pomysł, żeby stworzyć mini album pełen wspomnień z podróży! Idealny, żeby powspominać i uwierzyć, że jeszcze kiedyś... może już niedługo :)
Wykorzystałam tu przede wszystkim papiery z ostatnich dwóch kolekcji Artistiko. Powycinałam mnóstwo delikatnych wzorów, do tego dodałam wzory z masek i hdfkowe koło ratunkowe na okładce. Przede wszystkim pociągał mnie jego okrągły kształt, a chciałam, żeby okładka była naprawdę prosta... Ale muszę przyznać, że ten albumik jest takim moim małym kołem ratunkowym na słabsze momenty ;) Na pewno będę do niego teraz często sięgać!
Hello my friends :)
How are you these days? How do you deal with isolation?

I have to admit - it's not easy for me. I miss spring, world waking up from a dream, warmer days. I also haw problem with home office - I never know exactly - am I at home or at work? ;) It's not easy for anyone I guess.
And that's why the idea came to my mind - to make a mini album full of beautiful memories from out journeys. It's perfect to remember all these beautiful days. And to have hope that better days will come and other journeys are waiting ahead :)
I used a lot of details cut out from Artistiko papers, also added some patterns with stencils. Only on the cover I used and hdf shape - rescue wheel. I picked it because of the shape, but I think it's a nice coincedence. This mini album is like a rescue wheel for the worse moments :) I will use it for sure!


















kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty