Boho Story LO

Witam!

Dzisiejszy projekt powstał z czystej przyjemności. Przyjemności, jaką daje tworzenie z 
kolekcją Boho Story. Ta kolekcja oczarowuje fantastycznymi kwiatowymi kompozycjami 
i bogactwem wzorów. To jedna z takich kolekcji, które aż żal pociąć, ponieważ jest tak 
piękna. Nie było wyjścia, musiałam zrobić więc layout.

Wybrałam arkusz ze wzorem wianka z kwiatów. Zależało mi na tym, żeby wzbogacić 
kompozycję i jednocześnie zachować spójność i harmonię z już istniejącym wzorem.  
Elementy hdf, kwiaty i listki pokolorowałam zgodnie z paletą kolorów z arkusza, 
wprowadziłam jedynie złoto, które bardzo pięknie komponuje się z ciepłymi kolorami.  
Na koniec dodałam koraliki, mikrokulki oraz brokat i layout jest gotowy.

Hello!

Today's project was created out of pure pleasure. The pleasure of creating with 
the Boho Story collection. The collection enchants with fantastic floral compositions 
and variety of patterns. This is one of those collections that you do not want to cut 
because it is so beautiful. There was no way out, I had to make a layout out of it.

I chose a sheet with a pattern of a floral wreath. I wanted to enrich the composition 
and at the same time keep it consistent with the existing pattern. I colored the hdf 
elements, flowers and leaves according to the color palette from the sheet, I added 
only some gold, which goes wery well with warm colors. Finally, I added beads, 
microspheres and glitter and my layout is completed.
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty