Ramka ślubna / Wedding Frame ARTISTIKO FB LIVE

Cześć,

Nowa kolekcja Artistiko już do kupienia w sklepie.

Piękne, żywe kolory, spokojne obrazki, domki jak z marzeń, a dodatkowo świetne, dobrane tematycznie do ogrodu HDF-ki. Ja nie byłabym sobą jakbym nie próbowała wykorzystać tej kolekcji do czegoś innego nie wskazuje jej nazwa "My Garden" - przygotowałam ślubną inspirację.

Altanka jest to piękne miejsce do zdjęć dlatego też na średniej altance od Artistiko umieściłam zdjęcie z mojego ślubu. Nie będę opisywała jak powstała praca ponieważ proces tworzenia możecie zobaczyć na Facebooku Artistiko, na którym prowadziłam live :)


Hi,

The new Artistiko co
llection“My Garden”is available in the store!

Beautiful colors, calm pictures,
dream houses, and also great HDF chipboards, thematically matched to the garden. I wouldnt be myse lf if I didn’t try to use this collection for something other than its name suggests.I’ve prepared a wedding inspiration.

The 
arboris is beautiful place for photos, which is why I put a picture from my wedding on medium Artistiko arbor. I won’t describe how the work was created, because you can see me creating this project during my first live for Artistiko (link)it is in Polish but you can mute and play your favorite music instead











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty