Pastelowy tag / Pastel tag

Hej Hej :)

Zapewne już wiecie, że właśnie trwa nasz artistikowy YouTube Hop? Oczywiście tworząc moją pracę wykorzystałam tylko część elementów z zestawu. Zapewniam Was, że wystarczą one na kilka prac !

A ponieważ została mi jeszcze wewnętrzna część ramki z bazowego taga - postanowiłam kolejny projekt zbudować właśnie na niej. Tak powstał kolejny tag - ponownie wykorzystałam każy z zestawów, które wchodzą w skład KITu, nie dokładając już żadnych dodatkowych elementów z hdf. I nadal jeszcze troszkę elementów KITu mi zostało. Naprawdę opłaca się go zakupić :)

Hello my crafty friends :)

I'm not sure if You know that, but currently we have our YouTube HOP. All of our designers work with the same KIT. While I was working on that video - I didn't use the entire KIT. There were still many elements left - including the inner part of the tag frame. 

So I decided to use that for a second project. Once again I have used all the elements from the KIT and I didn't add any other hdf parts. I made this tag and I still have some elements of the KIT left. I think it;s a very good deal :)






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

  1. Świetna propozycja. Praca nie przekombinowana (choć takie uwielbiam również, a co!), kolorystyka - powiedziałabym - orzeźwiająca, co przynosi ulgę w ten duszny, przed burzą, dzień. Z pozdrowieniami,
    AntosiaSamosia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty