Pergola My Garden

Witajcie;))
Poznaliście już naszą nową kolekcję My Garden z cudnymi papierami do scrapbookingu, bazami i dekorami HDF
Mam dziś dla Was pierwszy projekt z wykorzystaniem NOWOŚCI 💚💚💚

Jako bazę wykorzystałam dużą pergolę, na którą nakleiłam fragment papieru z ukwieconą drabiną. Bazę wymalowałam białym gesso, a następnie z papieru powycinałam kwiatowe kompozycje. Do tego jeden z wielu nowych dekorów - wazy, do których przykleiłam listki, kwiaty i wstążkę. Całość delikatnie pomalowałam akwarelami i pochlapałam złota farbą. Wykorzystałam tez stempelek z drobnym tekstem i podkreśliłam brzegi czarną farbą akrylową.





Prezentacja kolekcji:
Ściskam,
Kasia Salmanowicz



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty