Radosna ramka / Happy frame

Cześć,

Na dzisiaj przygotowałam dla was coś radosnego. Inspiracją dla tej pracy było zdjęcie mojej córki i jej koleżanki, które w końcu postanowiłam ubrać w coś ładnego. 

Na prostokątną bazę przykleiłam papierz kolekcji Vintage Meadow i zabezpieczyłam clear gesso. Następnie przez maskę nałożyłam przeźroczystą pastę i podkolorowałam trochę zielonymi farbami akwarelowymi. Ramkę prostokątnej bazy pokryłam zielonymi i żółtymi farbami akrylowymi. Po wyschnięciu namalowałam kilka kreskówkowych kwiatów, które pokolorowałam markerami akrylowymi. Bazę o kształcie kwiatka pomalowałam także farbami akrylowymi a następnie przez maskę nałożyłam wzór z kwiatami. 

Po wyschnięciu, wzór ten pokolorowałam farbami. Następnie przygotowałam zielone gałązki i różowe kwiaty. Na koniec wszystkie elementy skleiłam ze sobą i dodałam złoty napis „Z okazji urodzin”. Mam nadzieję, że praca wywoła uśmiech na buzi solenizantki.

Hey,

I have prepared something joyful for todayI was inspired bywas a photo ofmy daughter and her friend. 

On a rectangular base I glued paper from the Vintage Meadow collection and secured with clear gesso. Then through the mask I applied a transparent paste and colored little with green watercolor paints. I covered the rectangular base frame with green and yellow acrylic paints. 

After drying, I painted a fewcartoonflowers, which I colored with acrylicmarkers. The flower-shaped base was also painted with acrylic paints.After drying I applied a pattern with flowers through the mask and I colored this pattern with paints. Then I prepared green branches and pink flowers. Finally, I glued all the elements together and added a gold inscription "Happy birthday".









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty