Kartka z sercem / Card with heart

Cześć,

Pokażę Wam kartkę walentynkową, którą wykonałam z elementów z najnowszej kolekcji Hello Spring i papierów z kolekcji Boho Story.

Na początek zrobiłam na papierze wypukły wzór za pomocą maski i pasty brokatowej i podmalowałam elementy HDF białym gesso. Ułożyłam kompozycję z wyciętych elementów oraz HDFków, a na koniec posypałam mikrokulkami. 

Jak jesteście ciekawi jak powstawała karteczka, zapraszam na kanał Youtube Artistiko.

Hi,

I’ll show you a Valentine's Day card, which I made of elements from the Hello Spring collection and papers from the Boho Story collection.


First, I made a pattern on the paper with a mask and glitter paste and painted the HDF elements with white gesso. I made a composition of cut elements and HDFs, and finally sprinkled with microbeads.


If you want to watch how the card was created, please visit Artistiko Youtube channel.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty