Wielkanocna dekoracja / Easter decoration

Cześć,

Moja najnowsza inspiracja to wiosenna dekoracja na zbliżające się Święta Wielkiej Nocy.

Do jej wykonania użyłam bazy jajka z kwiatkami oraz elementów HDF z najnowszej kolekcji Artistiko „Hello Spring”. Elementy HDF pokryłam farbami, a na jajku nakleiłam koguta z papieru ryżowego. Postarzyłam wszystko brązową farbą, dodałam kwiaty, gałązki i wstążki. Na koniec pochlapałam tuszami akrylowymi i praca gotowa.

A jakie Wy macie pomysły na świąteczne dekoracje?

Hi,

My newest inspiration is spring decoration for the upcoming Easter.


I used an Easter egg base with flowers and elements from Hello Spring collection. I covered the HDF elements with paints and stuck a rice paper cock on the egg. I aged everything with brown paint, added flowers, twigs and ribbons. At the end I splashed with acrylic inks.


What are your ideas for Easter decorations?








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty