Romantyczne LO / Romantic LO

Cześć,

Szukając zdjęcia idealnego pod walentynkowe LO natrafiłam na zdjęcie Indianki. Silna dziewczyna, która bierze miłość we własne ręce. W myślach zaśpiewałam „Upoluję dziś chłopaka” (melodia jak „Ulepimy dziś bałwana”).

Wybrałam papier na którym chciałam budować swoją opowieść. Z pozostałych dużych arkuszy jak i z arkusza z elementami do wycinania, powycinałam różne obrazki. Papier bazowy pokryłam clear gesso a następnie nałożyłam wzór przez maskę, przy pomocy przeźroczystej pasty. Wybrałam HDFy i pokryłam je pastą strukturalną.

Po jej wyschnięciu pomalowałam je różowymi farbami o matowym wykończeniu. Wpierw użyłam ciemniejszy róż, a następnie dodałam jaśniejszy. Z tak pomalowanych HDFów i wyciętych elementów z papieru stworzyłam dwie kompozycje. Na koniec zaznaczyłam niektóre elementy pigmentami w kolorze różowym i żółto-złotym.

 

Hi,

while looking for a perfect picture for Valentine's LO, I found a picture of an Indian woman. A strong girl who takes love into her own hands. In my mind I sang "I'm gonna get a boy today" (a melody like in "Do you want to build a snowman").

I chose the paper on which I wanted to build my story. From the remaining large sheets as well as from the sheet with elements to be cut out, I cut out various pictures. I covered the base paper with clear gesso and then applied the pattern through the mask, using a transparent paste. I chose HDFs and covered them with structural paste.

After it dried, I painted them with pink paints with a matte finish. First I used darker pink and then added a lighter one. I created two compositions from painted HDFs and cut-out paper elements. Finally, I marked some elements with pink and yellow-gold pigments.









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty