Wiosenna ramka na zdjęcie / Spring photo frame

Witajcie,

Na bazie średniego kwiatka stworzyłam kwiatową ramkę na zdjęcie. Wierzchnią część bazy ozdobiłam przy pomocy maski oraz pasty strukturalnej, którą pomalowałam po wyschnięciu farbami akrylowymi. Na spód przykleiłam papier ryżowy, na który również naniosłam kwiatka z szablonu oraz podmalowałam farbami. Pomiędzy ramką, a spodem przewiązałam sznurek i skleiłam ze sobą obie części lekko je przesuwając, żeby były widoczne również płatki spodniej części.
Kwiatowe elementy hdf oraz gołąbka pomalowałam farbami tworząc efekt gradientu. Dodałam na nie też odrobinę brokatu. Całość popryskałam delikatnie złotą farbą.
Do sznurka przyczepiłam spinacze, które będą przytrzymywać zdjęcia lub obrazki.
Ramkę można powiesić na ścianie.

Hi,

Based on a medium-sized HDF flower, I created a flower photo frame. I decorated the top of the base with a mask and structural paste, which I painted after drying with acrylic paints. At the bottom I glued rice paper, on which I also put a stencil flower and painted it with paints. Between the frame and the bottom I tied a string and glued the two parts together, slightly shifting them so that the petals of the lower part were also visible. I painted the floral HDF elements and the dove with paints, creating a gradient effect. I also added a bit of glitter on them. I sprinkled it all with gold paint. I attached paper clips to the string to store photos or pictures. The frame can be hung on the wall.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty