Wiosenny kwiat / Spring flower

Cześć,

Wiosna zbliża się, przynajmniej ta kalendarzowa, więc i mi w głowie siedzi więcej projektów wiosennych. Na dzisiejszą inspirację wybrałam największą bazę w kształcie kwiatka. Baza ta składa się z 3 elementów, ale mniejsze koło nie było tutaj wykorzystane. Na początek nałożyłam pastę przez maskę (ten wzór jest cudowny!) i przykleiłam obręcz. Na poszczególnych płatkach nałożyłam pastę strukturalną.

Jak obie pasty były całkowicie suche, zaczęłam bawić się w dodawanie kolorów przy pomocy płynnych farb akrylowych ora proszków z pigmentami. Następnie wzięłam się za ozdabianie mniejszych dekorów. Korzystałam z zwykłych farb akrylowych. Na koniec przykleiłam wszystkie elementy tworząc wielowarstwową kompozycję. Na koniec pokryłam niektóre elementy i tło perłowym woskiem.

 

Hey,

 

Spring is coming, at least the calendar one, so I have more spring projects in my head. For today's inspiration I chose the largest flower-shaped base. This base consists of 3 elements, but the smaller wheel wasn’t used here. At the beginning, I applied the paste through the stencil (this pattern is wonderful!) and glued the hoop. I applied a structural paste on the individual flower petals. When both pastes were completely dry,

I started to play with adding colors. I used liquid acrylic paints and powders with pigments. Then I started decorating smaller decors. I used acrylic paints. Finally, I glued all the elements to create a multi-layered composition. Finally, I covered some elements and the background with pearl wax.









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty