Medalion z czaszkami / Medallion with skulls

Hej, witajcie :)

Powoli wychodzimy ze świątecznych klimatów, więc dziś mam dla Was "Medalion z czaszkami". Jako baza, posłużyła mi część z jednego z artistikowych medalionów, użyłam też ramki z podobnego medalionu, ale jego najmniejszej wersji. 

Okienka witrażowe to ( jak już wspominałam:) absolutny hit wiosennej kolekcji, są niesłychanie inspirujące i nawet jeśli są tylko jednym z wielu elementów kompozycji, to i tak przykuwają wzrok. Nie wiem jak u Was, ale u mnie dziś śnieg, jak tylko wróci słońce, na pewno ja też powrócę do wiosennych klimatów:)

Hey hello :)

We are slowly leaving the Christmas atmosphere, so today I have a "Medallion with skulls" for you. As a base, I used part of one of the artist's medallions, I also used a frame from a similar medallion, but its smallest version. 

Stained glass windows are (as I mentioned :) an absolute hit of the spring collection, they are incredibly inspiring and even if they are only one of many elements, they still catch the eye. I do not know about you, but today it is snowing for me, as soon as the sun returns, I will definitely return to the spring atmosphere :)






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty