Wiosenna karteczka z podziękowaniem / Spring thank you card

Witajcie,

Czujecie już wiosnę? Inspirujecie się już wiosennymi klimatami? Ja wróciłam ostatnio do papierów z kolekcji My Garden, żeby wykonać karteczkę z podziękowaniem. Do tych papierów pięknie skomponowały mi się hdfki z tegorocznej kolekcji Hello Spring.

Tworząc kartki powściągam swoje zamiłowanie do mediowania, ponieważ szkoda byłoby mi całkiem zachlapać wzorów na papierach. Ale lubię tworzyć kartki warstwowo, dzięki czemu nabierają przestrzenności. Oczywiście ostatecznym dopełnieniem są elementy hdf.
W wiosennej kartce zależało mi, żeby nie przytłoczyć poszczególnych elementów więc i hdfki są farbą tylko delikatnie muśnięte. Gałązki zrobiłam gradientowe, biało zielone nanosząc farbę gąbeczką. Tak też naniosłam biały kolor na gołąbka, ale nie zamalowałam go całkowicie zostawiając trochę naturalnego koloru materiału, z którego jest wycięty. 

Podobnie postąpiłam z napisem. Całość delikatnie pochlapałam moją ulubioną złotą farbą. Na koniec uzupełniłam kompozycję wstążką, kwiatami i błyszczącymi perełkami.
Mam nadzieję, że te urocze ptaszki z papierów nie zostały przytłoczone i nadal pięknie się prezentują.

Hello,

Are you feeling spring already? Are you already inspired by spring climates? I recently returned to the papers from the My Garden collection to make a thank you note. These papers have been beautifully combined with HDFs from this year's Hello Spring collection. 

When creating cards, I restrain my passion for mediation, because it would be a pity for me to completely splash the patterns on the papers. But I like to create cards in layers, which gives them a sense of spaciousness. Of course, the final complement are HDF elements. In the spring card I wanted not to overwhelm individual elements, so the HDF elements are only gently touched with paint. I made gradient, white and green branches by applying the paint with a sponge. 

This is also how I applied the white color to the dove, but I did not completely paint it, leaving some of the natural color of the material from which it is cut. I did the same with the inscription. I gently splashed it all with my favorite gold paint. Finally, I completed the composition with a ribbon, flowers and sparkling pearls, I hope these cute paper birds have not been overwhelmed and still look beautiful.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty