Mediowy witraż / Mixedmedia stained glass

Cześć. 

Dziś ma dla Was mixedmediowy projekt. Baza witraż - idealnie pasowała do mojego zamysłu. Dwuwarstwowa pozwala bawić się mediami zarówno na tle jak i na ramce. Struktury uzyskałam dzięki modeling paście nałożonej przez szablon. W projekcie użyłam też pasty pękającej i fluidów akrylowych do kolorowania. Grzybki  zostały wykonane z glinki samoutwardzalnej. Całość kompozycji dopełniły drobne bukieciki z hdf, do tego tylko odrobina mchu, patyków, gazy i piasku. Ten projekt sprawił mi wielką frajdę z tworzenia. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Hello. 

Today it has a mixed media project for you. Stained glass base - it suited my idea perfectly. Double-layer allows you to play with the media both on the background and on the frame. I obtained the structures thanks to modeling paste applied by a template. In the project, I also used cracking paste and acrylic fluid for coloring. The mushrooms were made of self-hardening clay. The whole composition was completed with small hdf bouquets, just a bit of moss, sticks, gauze and sand. This project made me a lot of fun to create. Hope you like it.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty