Pastelowe serce / Pastel heart

Cześć,

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mixedmediowe żółte serce.

Do wykonania projektu użyłam bazy serca, dodatków kilku kolekcji Artistiko oraz papierowych kwiatów. Bazę oraz elementy pokryłam białym gesso, na bazie dodatkowo zrobiłam wypukły wzór za pomocą maski. Projekt pokolorowałam mgiełkami w kolorze żółtym i turkusowym. Na koniec dodałam wstążkę.

Hi,

Today I want to show you a mixed media yellow heart.


I used a heart base, elements from several Artistiko collections and paper flowers. I applied white gesso on all HDF elements and made a pattern with a mask on a heart base. Then I colored HDF elements with yellow and turquoise mists. Finally, I added some ribbons.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty