Trybikowa lampa / Gear lamp

Cześć,

Na półkach Artistiko pojawiły się nowości 💖. Kolekcja "Machinery" pełna jest steampunkowych elementów. Tarcze zegarowe, trybiki w różnych rozmiarach, wskazówki, maski i oczywiście niebanalne i oryginalne bazy do dekorowania.

Na mój warsztat wzięłam lampę średnią. Urzekła mnie swoją formą, prezentuje się cudownie. Pod nakładkę dodałam jeszcze nakładkę z bazy żarówki, wygląda to tak jakby w lampie faktycznie znajdowała się żarówka. Dlatego zagruntowałam ją białym gesso, użyłam nowego wzoru maski i pasty piaskowej, oczywiście nie mogło zabraknąć wycisków oraz dekorów z tej właśnie kolekcji, kuleczki 3D także znalazły swoje miejsce na pracy. Na sam koniec wybielanie, chlapanie i wosk. Wszystko komponuje się świetnie, w moich ukochanych ostatnio brązach. Myślę, że zrobię do kompletu jeszcze kilka i powieszę obok siebie.

Hi,

New products appeared on Artistiko's shelves 💖. The "Machinery" collection is full of steampunk elements. Clock dials, cogs in various sizes, hands, masks and, of course, original and original bases for decorating.

I took a medium lamp for my workshop. It charmed me with its form, it looks wonderful. I also added an overlay from the base of the bulb under the overlay, it looks as if there was actually a bulb in the lamp. That's why I primed it with white gesso, used a new pattern of mask and sand paste, of course, there were impressions and decors from this collection, 3D balls also found their place at work. Finally, whitening, splashing and waxing. Everything fits perfectly in my beloved browns recently. I think I'll do a few more and hang next to me.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty