Kanwa z zegarem / Canva with a clock

Cześć,

W moim najnowszym projekcie postawiłam na jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych, czyli brązu i niebieskiego.

Jako bazy użyłam płaskiego podobrazia, na którym ułożyłam kompozycję, składającą się z HDF-ków z kolekcji Machinery oraz elementów z masy superlekkiej. Wszystkie elementypokryłam białym gesso, a następnie pokolorowałam za pomocą mgiełek i farb. Na koniec dokleiłam trzy przeźroczyste kaboszony.

A jakie jest Wasze ulubione połączenie kolorystyczne?

Hi,

In my latest project, I chose one of my favorite color combinations - brown and blue.

I usedcanvaon which I made a compositionwith HDF elements from the newest Artistiko collection and some elements of extra light modelling paste. I covered the composition with gesso.Then I colored the project with mists and paints and glued three clear cabochons at the end.

What is your favorite color combination?







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty