Romantyczne serce / Romantic heart

Witajcie. 

Jakoś  mnie tak romantycznie naszło na projekt z sercem w kolorze brudnego różu. Wykorzystałam bazę hdf  i mnóstwo drobnych gałązek z różnych kolekcji. Centralne miejsce w kompozycji zajmuje też mała ramka i napis „always in my heart”. 

Do wystylizowania pracy użyłam gesso, pastę pękającą nałożoną przez szablon w romby, rozwodnione farby akrylowe, heavy body gel. Ciekawe struktury uzyskałam dodając odlewy, koronki, 3d balls. Dla podkreślenia napisu użyłam puder do emboosngu.  Uroku całej pracy dodała tekturka z wizerunkiem dzieci.  A jak Was maj nastraja? Jakie projekty teraz tworzycie z wykorzystaniem hdfek od Artistiko? Będzie miło jak opowiedzcie mi w komentarzach. 

Hello. 

Somehow I was so romantically involved in the project with a heart in the color of dirty pink. I used the HDF base and lots of small twigs from various collections. The central place in the composition is also occupied by a small frame and the inscription "always in my heart". 

To stylize the work, I used gesso, cracking paste applied through a diamond pattern, diluted acrylic paints, heavy body gel. I have obtained interesting structures by adding casts, lace, 3d balls. To emphasize the inscription, I used emboosing powder. A cardboard with an image of children added to the charm of the work. How does May make you feel? What kind of projects are you creating now using hdf from Artistiko? It will be nice if you tell me in the comments








Pozdrawiam / Regards
Magda Donat


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty