Puszka na pędzle / Brush can

Witajcie.

Przyborników w pracowni artysty nigdy za wiele. Dlatego przerobiłam starą, metalową puszkę , aby pędzle miały swoje miejsce. Z pomocą przyszła mi najnowsza kolekcja hdf „Machinery”.  Na początek zagruntowałam puszkę i nałożyłam pastę strukturalną przez szablon. Zębatki, trybiki, a nawet ramka od żarówki fajnie się wkomponowały. Wszystko przykleiłam na sporą ilość heavy body gelu. Wystylizowałam farbami akrylowymi, trochę kredowymi i na koniec wykończyłam woskiem.

Jak Wam się podoba pomysł? Lubicie takie metamorfozy? Macie w swoich pracowniach przyborniki z puszek? Będzie nam miło, jak pochwalicie się nimi na ART. Grupa Artistiko.

Hello.

There are never too many toolboxes in an artist's studio. That's why I remade an old metal can so that the brushes had their place. The latest HDF collection "Machinery" came to my aid. First, I primed the can and applied the texture paste through the stencil. The gears, cogs, and even the light bulb frame fit together nicely. I glued everything on a large amount of heavy body gel. I styled with acrylic paints, a little chalk, and finally finished with wax.

How do you like the idea? Do you like such metamorphoses? Do you have toolboxes made of cans in your workshops? We will be pleased if you show them at ART. Artistiko group.






Pozdrawiam / Regards
Magda Donat

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty