Trybik z kwiatami/ Cog with flowers + YouTube tutorial

Cześć,

mój dzisiejszy projekt to próba połączenia steampunkowego klimatu najnowszej kolekcji Machinery z pastelowymi kolorami.

Jako bazy użyłam podobrazia i średniego trybika. Dodatki to głównie elementy z najnowszej kolekcji Machinery. Średni trybik oraz podobraziepokryłam białym gesso i zrobiłam na nich wypukły wzór za pomocą maski. Ułożyłam kompozycję, a następnie wszystkie elementyzagessowałam. Całość pokolorowałam za pomocą mgiełek i farb, a na koniec dodałam kwiatki.

Hi,

My project is an attempt to combine the steampunk atmosphere of the latest Machinery collection with pastel colors.

A canva and a cogare base of my project. I also used HDF elements from the newest Artistiko collection. I applied white gesso on a cog and canva and made a pattern with a mask. Then I made the composition and covered it with gesso. I colored the project with mists and paints. At the end I added some flowers.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty