Mechaniczny kogut / Mechanical rooster

Hej,

Kiedy tylko zobaczyłam koguty z najnowszej wielkanocnej kolekcji, od razu wiedziałam, co z nimi zrobić.  Przypomniały mi się wakacyjne poranki na wsi, kiedy budziło mnie pianie koguta. Kiedy byłam mała, myślała, że te ptaki mają u siebie zegary, bo inaczej skąd wiedziałyby, która godzina? Zapraszam was dziś zatem do obejrzenia mojego mechanicznego mixed-mediowego koguta, który doskonale wie, kiedy należy piać.

Hello,

As soon as I saw the roosters from the latest Easter collection, I immediately knew what to do with them. I remembered summer mornings in the countryside, when I was woken up by the rooster's crowing. When I was little, I thought these birds had clocks, otherwise how would they know what time it was? So today I invite you to see my mechanical mixed media rooster that knows exactly when to crow.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty